روابط عمومی و مراکز ارتباط عمومی |
سامانه ارسال پیامک kaviyansms.ir قابلیتهای ویژه ای را برای روابط عمومی فراهم کرده است.
امروزه در سازمان ها نياز به شناخت و درک متقابل براي ايجاد رابطه بهينه و توسعه تفاهم با ديگر نهادها و عموم مردم به عنوان يک اصل اساسي پذيرفته شده است. اين فرآيند که به منظور تسهيل حرکت در مسير نيل به اهداف سازماني شکل مي گيرد، روابط عمومي نام گرفته است.
روابط عمومي با شناسايي امکانات و شرايط محيط بيرون سازمان و پيوند دادن آن ها با شرايط دروني، مي تواند اجراي فرامين و پيگيري اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثيرگذاري با جامعه برقرار نمايد. روابط عمومي هوشمند با استفاده از تکنولوژي هاي روز ارتباطي فضاي حاکم بر محيط درون سازماني را مديريت مي کند و جريان انديشه سازي و تصميم گيري هاي اجتماعي را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثير قرار مي دهد. يکي از ابزارهاي کارآمد ارتباطي که مي تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پيام کوتاه است.
تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:
1- انتشار اخبار سازمان
بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.
2- دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي مردمي
3- فراخوان مراسم و همايش هاي علمي فرهنگي
4- افکارسنجي پيامکي با جامعه آماري روشن و قابل استناد
نظر شما درباره نحوه پاسخگويي کارکنان سازمان چيست؟ 1- خيلي خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعيف
5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها
6- ارسال پيام انگيزشي به کارکنان
7- ارسال پيام هاي تربيتي به خانواده هاي کارکنان هدف تربيت ، مطيع نمودن كودك نيست بلكه ياري رساندن به كودك است تا خود را در بيابد
در تمامی ادارات،موسسات،شرکتها و کلیه مراکز خدماتی بخش روابط عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است.
روابط عمومی یک سازمان یا اداره به نوعی معرف رفتار و رویکرد کارمندان آن سازمان در نحوه تعامل با مخاطبین خود است.
سامانه ارسال پیامک kaviyansms.irقابلیتهای منحصر بفردی را برای روابط عمومی ها فراهم کرده است که در ادامه به برخی از این قابلیتها اشاره میکنیم.
- ارسال پیامهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی ؛
- امکان ارسال فلش اس ام اس. یعنی پیامک به محض رسیدن به مخاطب بطور خودکار باز شده و پس از خوانده شدن،حذف میشود ؛
- انتشار اخبار سازمانها ؛
- ارسال خبرنامه شرکت از طریق پیامک به عموم ؛
- امکان ثبت عضویت افراد و مخاطبین با دریافت یک عدد خاص. به عنوان مثال عدد 88 برای عضویت در خبرنامه شرکت!
- امکان دریافت پیشنهادها و انتقادات مردمی ؛
- امکان ارسال پیامک های تربیتی به خانواده کارکنان؛
- نظر سنجی محصولات در میان عام مردم ؛
- ارسال پیامکهای افزایش انگیزه به کارکنان ؛
- ارسال لیست جدیدترین محصولات .
- و دهها قابلیت مفید دیگر...