آژانس های مسافرتی و مراکز توریستی |
سامانه ارسال پیامک kaviyansms.ir قابلیتهای ویژه ای را برای آژانس های مسافرتی فراهم کرده است.
امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شماوفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.
یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.
فرصتی مناسب جهت تبلیغی ویژه و کارآمد ویژه آژانس های مسافرتی ؛ آژانس های مسافرتی با استفاده از این سیستم ، دارای یک خط اختصاصی پیام کوتاه با پیش شماره 3000 خواهند شد که می توانند به مشتریان قدیمی خود و یا بر روی شماره تلفن های همراه مناطق مختلف شهر به تفکیک منطقه و یا به متخصصین ( پزشکان ، مهندسین و...) تورهای ویژه خود را با سرعت سیار بالا و به صورت مقرون به صرفه اطلاع رسانی نمایند و یا مشتریان شما با ارسال کدهای از قبل تعریف شده ، به شماره خط اختصاصی شما، از شرایط تورها و خدمات آژانس به صورت خودکار مطلع شوند و همچنین می توانید با پرسش یک سوال ( شما سفر به کدام کشور را دوست دارید؟ 1 .دبی 2.سنگاپور 3.اندونزی و...) و دریافت پاسخ آن ، علاقمندی مشتریان خود را یافته و خدمات متناسب با آن را ارئه نمایید.
تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:
1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح ، محل اجتماع: لابی هتل
6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را ارسال نمایید
7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.
تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان ویژه
8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک